dimecres, 29 de maig del 2019

Tramuntana


En el vídeo no es sent gaire bé a causa del vent..
Lo que vinc a dir es que porto uns 5 dies pràcticament parat a causa de la tramuntana. He intentat navegar amb el ris  però el vent era massa fort i no aguantava el patí. Roles constants de nord a nord-oest, ràfegues constants que si em punxen no em treuen sang...

Vaja, que he decidit que no val la pena passar aquests mal ratos, i esperaré a que amaini el vent.

Segons les previsions aquesta tarda ja comença a baixar, a vint i pocs nusos (ara crec que deu estar per sobre dels 30), i si es així provaria de sortir amb el ris un parell d'hores. Sinó, demà sí o sí per fi s'acaba la tramuntana i podré reempendre el camí.

Tot plegat, una lliçó d'acceptació i paciència!





4 comentaris:

  1. Sembla que, malgrat el que deies, ahir no vas poder sortir ... Esperem que hagis pogut fer-ho avui ...
    Prent-ho amb calma, però ... Ja saps que quan surts de viatge va cap a Ítaca, "has de pregar que el camí sigui llarg" ... 😏

    ResponElimina
  2. Avui un dia genial, ja baixat el mestral i he navegat amb el ris, un plaer per fi!

    ResponElimina
  3. 👏👏👏 Felicitats!
    El teu Akal és el primer patí català que pot muntar un ris, o n'hi ha d'altres?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja ho varen fer en Dídac Costa i en Pol, fa uns anys van fer la travessa que estic fent jo ara fins arribar a Itàlia. Ell m'ho va recomenar. La veritat és que va de conya, ho vaig tornar a provar el dijous em sembla que era,que la tramuntana ja era més fluixa, i va anar molt bé!

      Elimina