dimecres, 3 de juliol del 2019

Venècia

L'estada a Venècia ha estat una càrrega de piles en tota regla. Física, anímica i mental.
Què puc dir de l'arribada a Venècia navegant per la llacuna? Possiblement lo més esplèndid del viatge fins ara.




En Jordi Sanahuja un cop més em va tirar un cable, i em va dir on deixar el patí, al club Circulo della vela Casanova, allí m'estava esperant en Daniel Comelato, hospitalari no, lo següent. Em va rebre com si fos de la família, obrint-me les portes de casa seva durant 2 dies.


Súper agraït Daniel per la teva acollida. Gràcies sinceres.

L'endemà dissabte va coincidir que en Roger Ventosa (patinaire que viu a Eslovènia i amic d'en Jordi Sanahuja) i la seva família estaven per Venècia i vàrem poder veure'ns i visitar Venècia plegats.
Un autèntic plaer.


Poca cosa puc dir de Venècia, sencillament que em va enamorar.

Diumenge ja vaig reiniciar la navegació direcció Eslovènia, que és on vaig arribar ahir, i aquest finde si tot va bé em trobaré amb en Jordi Sanahuja per navegar plegats un parell de dies. Llàstima que en Roger no podrà sumar-s'hi.


Nit a la platja abans d'arribar a Grado.


Hi ha qui encara és més original que jo alhora de fer un viatge. Ahir al alberg de koper, Eslovènia, vaig conèixer aquest belga fent un viatge d'1 mes amb aquesta bici. 

7

Exposició a Koper :




2 comentaris:

  1. Molt il·lustratius els vídeos, espoden veure com lliçons sobre la navegació en patí ....
    La vista de la illa-cementiri de la Isola di San Michele, espectacular.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'afalagues Xavier, però crec que la conducció pels canals de Venècia és bastant barruera, normalment no es fan servir tant les cames per governar el patí, però m'interessava una conducció ràpida i efectiva.

      Elimina